Tänään tein uuden sähkösopimuksen kilpailuttamalla eri sähköyhtiöiden hinnat ja arvot.  Tällä mainiolla sivustolla voi jokainen miettiä, paljonko ja kenelle haluaa sähköstä maksaa. Luulen, että kovin moni valitsee sen yhtiön, jonka jakeluverkon piiriin kuuluu. Mutta näinhän ei ole pakko tehdä! Minä halusin vaihtaa yhtiöön, jolla ei ole eikä tule ydinvoimalaa. Toki hintakin on valttia, mutta en valinnut halvinta yhtiötä, koska heidän arvonsa eivät olleet samat kuin minun. Minä valitsin Ekosähkön, jolla muuten on paitsi ekologista sähköä, myös mukavaa ja nopeaa asiakaspalvelua.
Kävimme koiran kanssa kävelemässä lähimetsässä ja ja -kalliolla. Minulle on syntynyt pakonomainen tarve kurkkia kaikkiin koloihin, josko siellä olisi geokätkö, jota ei ole vielä julkaista tai olisiko kolo sopiva minun tulevalle kätkölle. Geokätkö suunnitelmani etenee hyvää vauhtia. Kunhan ostan gepsin vielä, niin pian syntyy uusi kätkö. =D
Varoittaisin vielä vakavasti kaikkia geokätköilystä kiinnostuneita, että harrastus addiktoi pahasti. Lauantaina etsimme kätköjä 2,5 tuntia ja sunnuntaina viisi tuntia. Toki kävin välillä kotona puuhailemassa ja vaihtamassa kätköseuraa. Koira kuitenkin jaksoi kätköillä minun kanssani joka ikinen kerta. Onneksi nykyään tulee pimeä niin aikaiseen, joten en voi iltoja kuluttaa kätköilyyn. Mutta kunhan tulee kesä...