Espoossa tuli sitten kesä. Suurinpiirtein vapun aikoihin oli kesä puhjennut täyteen kukoistukseensa. Saavuttuamme Savosta vapun vietosta, en voinut uskoa silmiäni. Täällä on ihan oikea kesä. Kaikki on vihreää ja tänäänkin lämmintä pitkälti yli 20 astetta. Koira väsyi koirapuistossa siihen malliin, että piti kantaa osa matkasta kotiin, kun ei suostunut kävelemään.

Minun sohvaton kausi on ohi. Minut tuntevat tietävät, että elin pitkään ilman sohvaa, samoin kun elin joskus ilman televisiota. Nyt minulla on kolme sohvaa, kaksi televisiota, kaksi mikroaaltouunia, kaksi silitysrautaa, hurja määrä kattiloita ja pannuja. Asunnon nurkat pursuavat tavaraa, mikä ei mahdu minnekään. Osa tavarasta pitää laittaa huuto.nettiin myyntiin ja osa päätyy UFF:n kirppislaatikkoon.

Nykyään olen alati sairas ja väsynyt. Tämä on mieheni mielipide, jonka tyttäreni on vahvistanut. Valitan kuulema aivan liikaa. Tämän päiväiset valituksen aiheet koskevat jatkuvaa päänsärkyä ja pohjesärkyä, jonka sain kahden tunnin salsamaratoonista. Päänsärky liittynee johonkin flunssaan, koska viime yönä nukuin hyvin ja silti särky ei lakannut. Luulin sen johtuneen väsymys-stressioireyhtymästä, mutta lieneekin muuta, kun ei vieläkään lakannut. Ennen vappua sain krampin reiteen liiasta juoksemisesta. Kyllä ei urheilija tervettä päivää näe.

Viime aikoina olen liikkunut vähän ja syönyt mitä olen kiinni saanut. Töiden lisäksi minua on kiinnostanut lähinnä euriborin nousut ja laskut sekä etuovi.comin sivut. Aika näyttää, mitä tuleman pitää.