En ole kirjoitellut tänne lähes viikkoon ja ihan tarkoituksella. Olen halunnut olla Nataliaa lainatakseni tanha, tanha. Olen koettanut muutenkin vähentää netissä istumista ja miettiä, mitkä asiat ovat oikeasti minulle tärkeitä ja mihin haluan vähäisen vapaa-aikani käyttää. Tämä pohdinta ei vielä ole ihan valmistunut, mutta kävin kuitenkin eilen lenkillä kävelemässä pitkin maita ja mantuja. Illat olen lukenut kirjaa Hulabaloo hedelmätarhassa ja se on melkoisen hauska kirja. Pyrskähtelen jutuille sängyssä maatessani ja kirjaa lukiessani.

Luulin, ettei kohta kukaan lue minun blogiani, koska en tänne mitään järkevää kirjoita... Silti tilastojen mukaan uskolliset lukijani käyvät päivittäin sivuni vilkaisemassa. Minä olen viime aikoina ajatellut tätä kirjoittamistakin. Ei se määrä, vaan laatu. Koetan karsia vähemmäksi joutavanpäiväistä jorisemista ja käyttää sen ajan johonkin järkevämpään. Toisaalta lupaan kirjoitella, kun mielessäni on jotain syvällisiä pohdintoja, hauskoja tapauksia tai muuta viihdyttää ;-)