Ei tästä nettiliittymä sodasta taida loppua tulla. Olen aivan kypsä tähän touhuun, mutta pakko on puolensa pitää, ettei vedätetä 1-0. Okei, liittymä toimii, vihdoinkin. Tänään tuli tilausvahvistus, jossa todettiin tilaus tehdyksi 31.8. eikä 15.8. kuten aikaisemmin. No, ei siinä mitään. Mutta miksi sitä ei sitten voinut perua koko tilausta 29.8., jos tilaus tehtiin vasta 31.8.?? Eli eihän sitä tilausta edes ollut, mutta ei sitä silti voinut purkaakaan kun se "oli tehty". Tämä nyt ei se varsinainen riidan syy ole tällä kertaa. Tai on tietysti yksi kivi lisää kengässä. Mutta viimeinen niitti oli, että sopimuksessa ei puhuta mitään 2 ilmaisesta kuukaudesta, minkä vuoksi tein määräaikaisen liittymän. Eli eikö sopimus olekaan sitova kuin palvelun tarjoajan puolelta? Minulle voivat puhua mitä vaan ja itse kirjoittavat mieleisensä sopimuksen sitten ja sanovat, että se on sitova! Tämä on kyllä järkyttävää. Joka päivä saan jotain itkeä tämän asian kanssa. Tänään laitoin taas sähköpostia asiasta. Enää en jaksa uhkailla kuluttajasuoja-asiamiehellä, vaan soitan hänelle maanantaina, jos tämä juttu ei sitä ennen selviä.

Mitä opimme tästä? Älä koskaan, ikinä, milloinkaan, osta mitään puhelimitse. Äläkä osta mitään tältä nimeltä mainitsemattomalta palveluntarjoajalta. Josta pääsemme aiheeseen kaksi. Kertokaa ihmiset, mistä kannattaisi ottaa puhelinliittymä? Olisi menossa sekin vaihtoon sattuneesta syystä... Tarvitsisin pakettiliittymän, sellaiset 500 minuuttia + joitain kymmeniä tekstiviestejä.