Jippii, perjantai on taas koittanut. Minä tein sen nelituntisen töissä ja sitten kiertelin hieman Kampin kaupoissa etsimässä lehtitelinettä. Ei löytynyt mieleistä telinettä, kaikki olivat kalliita eivätkä edes haluamani laisia. Haluaisin sellaisen mustasta takoraudasta tehdyn lehtitelineen. Ainakin osa saisi olla mustaa metallia ja osa voisi olla puutakin. Että jos joku sattuu tietämään, missä sellaisia myydään, niin vinkatkaa mullekin ;-)

Löysin minä sentään jotain kaupoista. Ostin rotille siankärsiä järsittäväksi ja itselleni Sai Baban suitsuketikkuja. Niissä on kyllä jumalainen tuoksu, vaikken Sai Baban seuraaja olekaan. Jotenkin tuoksuvat paljon paremmille kuin mitkään muut tähän asti haistamani tikut. Sellaista nytkin tuolla polttelen. =)

Tänään olen pessyt pyykkiä ja imuroinut ja luutunnut muut huoneet paitsi makuuhuoneen. Makkarissa pitäisi ensin siivota rottahäkki ja sen jälkeen vasta on järkeä siivota lattia. Rottahäkki jo haisee =( .Sitten pitäisi vielä vessakin pestä. Taitaa jäädä osa hommista huomiselle. Marsh tulee tunnin päästä ja sitten viimeistään lopahtaa siivousinto.

Tänä aamuna otin hindin kirjani bussilukemiseksi. Muut matkustajat lukivat Metroa ja minä luin hindin kirjaani. Metrossa on tietysti aina joku uutinen pääkaupunkiseudulta, mutta suurin osa kirjoituksista on ihmisten tekstiviestillä laittamia valituksia lehteen. Jos niitä lukee heti aamusta, niin ainakin voi aloittaa päivän masentavasti. Kukaan ei ole tyytyväinen mihinkään ja kaikki tietävät asiat paremmin kuin muut. Minä taidan jatkaa tuota hindin opiskelua jatkossakin bussissa, sillä istun siinä vajaan tunnin päivässä 5 kertaa viikossa. eli viisi tuntia hindiä viikossa ei olisi paha, vai kuin? Tosin saatan minä välillä nukkuakin bussissa tai tuijotella muita matkustajia...

Minulla oli tänään taas jotain hienoja ajatuksia siivotessani, mutta ne unohtui sitten. Ajattelin paasata kateuden positiivisesta voimasta ja muusta kehittävästä. Mutta ehkä toisella kertaa, nyt olisi muitakin hommia. Jutun aiheet minulta ei lopu, kun vaan olisi aikaa kirjoitella ja toisilla minun jorinoita lukea =D