Nyt täytyy todeta, että jo kirjoittamaan ruvetessa on vähän kiireen maku suussa. Joten pitkiä juttuja ei ole tarkoitus kirjoittaa. Jotain kuitenkin kaikille teille innokkaille lukijoille... =P

Tänään olin töissä kuten tavallista ja kohta olen jo menossa iltapäiväkerhon vanhempainiltaan. Tosi kiva tavata lasten vanhempia. Jospa heistä löytyisi myös jokunen ystävä ja kenties lenkkikaveri minulle!

Huomenna lapsilla alkaa koulu. En tiedä ketä jännittää eniten, minua vai lapsia =S Mutta ihan mielellään lapset on kouluun menossa, kun saa uusia kavereita. Ja olisihan se elämä tylsää, jos olisi koko ajan lomalla. Isäni oli tänään lapsia hoitamassa ja hän lähtee huomenna kotiin, kunhan laittaa lapset kouluun. Sitten olemmekin oman onnemme nojassa täällä kolmestaan. Kyllä kaikki hyvin menee, kunhan ensin alkuun päästään jotenkin ja muotoutuu päivärytmi.

Bussissa lueskelin taas hindiä ja alan olla tyytyväinen itseeni. Olen nimittäin oppinut ne koukerot joten kuten. Osaan lukea hindinkielistä tekstiä kirjastani. Minua alkoi huvittaa yksi päivä, että Natan kanssa ollaan kuin kuuro ja sokea. Jos ruettaisiin jotain hindinkielistä tekstiä kääntämään, niin minä voisin lukea ja Nata suomentaa =) Minä nimittäin kyllä osaan lukea, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa, koska sanavarastoni on niin pieni! Luin netistä miehelleni hindinkielistä vitsiä ja hän myönsi, että osasin lukea. Mutta kun kysyi, että mitä se tarkoittaa, sanoin että en minä vaan tiedä!