Viime aikoina olen todellakin stressannut tuon nettiliittymän takia. En viitsi siitä enempää kirjoittaa. Totean vain, että homma ei edelleenkään ole kunnossa. Ja agressio kuluttaa energiaa. Helpompaa olisi olla vain onnellinen.

Viime viikolla kehuin aloittavani paremman elämän. Uskokaa tai älkää, mutta olen käytännössä kokannut joka päivä tällä viikolla. Usein on jäänyt ruoantähteitä, mitä olen vielä laittanut pakastimeen. Ruokaa on vielä jäljellä vaikka kuinka, vaikka ostin viime lauantaina normaalia pienemmällä rahasummalla ruokaa. Eli kyllä kokkaus kannattaa =) Okei, yksi kaupan lasagne syötiin, kun olin iltavuorossa ja yhtenä päivänä tyttären toiveesta purkkihernekeittoa. Mutta sen lisäksi tein kaalilaatikkoa, minestronekeittoa, uunilohta ja uuniperunoita, kinkkukiusausta...

Tänään olen ajatellut erota suuresta osasta levy-, dvd- sekä kirjakerhoja ja perua kaikki maksulliset lehdet Aku Ankkaa lukuunottamatta. Tekisi mieli laittaa myös "ei mainoksia"-kyltti oveen. Nuppu tarvitsee kuitenkin pissipaperia ja minä uutislehtiä sekä tarjouksia digiboxista sun muusta. Elämä vaan tuntuu liian täydeltä. Raha valuu sormien välistä ties mihinkä lehteen tai jäsenyyteen. Kerhoista tulee tilattua turhaan kaikenlaista hetken mielijohteesta. Valtavat paperi- ja roinakasat ahdistaa pientä ihmistä. Eihän niitä lehtiä aina ehdi edes vilkaista.

Muutenkin liika tavaramäärä syö energiaa. Samoin liian tiukat ja huonosti suunnitellut aikataulut. Elämässä pitäisi olla enemmän väljyyttä, tilaa hengittää. Aloitan tämän kaaoksen suitsimisen kaiken turhan vähentämisellä. Ja heti kun Nappis lupaa olla syömättä huonekaluja, ostan uuden sohvan ja senkin =)