Miten ihmiset jaksavat näitä arkipäiviä? Siis miten ihmiset jaksavat jotain tehdä työpäivien jälkeen? Minä ainakin olen ihan puhki. Tosin olen tehnytkin ylipitkiä päiviä tällä viikolla. Huomenna olisi enää 4 tuntia ja sitten olisi taas yksi viikko pulkassa. Ei sillä, ettenkö töissä viihtyisi. Mutta työpäivän jälkeen olen niin väsynyt, ettei mitään rajaa. Ja illat ovat niin lyhyitä.

Kiitos Natalian lainaaman Dhadkanin olen saanut tiskattua viime päivinä. Eli Dhadkan soimaan ja sitten tiskaamaan. Tekisi mieli hirveästi katsoa itse elokuvakin, mutta en ole vielä ehtinyt. Älkääkä paljastako juonta, te jotka olette sen katsoneet!

Olen kyllä enimmäkseen kävellyt sen 1 km päivässä, mutta muuten on meininki ollut tavallisen velttoa. Vettä tosin olen juonut paljon ja kahvia vähän kuten päätin.

Rotat ovat niin räähkiä tänään, että piti senkki laittaa kaapin oven eteen, että rotat eivät siellä vaatteissa mylläisi koko ajan.

Mutta nyt on pakko mennä tuonne sängyn puolelle, jotta jaksaa huomisen vielä töissä. Kunhan saan rotat kiinni. Katsotaan sitten, kumpaa tänään luen iltalukemiseksi, Bollyn vai Natan tarinaa =) Molemmat ovat tuolla printattuina ja lisäksi yksi hyvin tylsä romaani. Ja kauhea pino kaiken maailman lehtiä kuten Pirkkaa, Superia, Yhteishyvää, Tehyä... Ei kerkeä kaikkea lukemaan =S