No ei vaiskaan. Mutta olen kyllä urheillut enemmän kuin miesmuistiin - tai ehkä koskaan elämässäni. Ainakaan en ole käynyt koko aikaisemman elämäni aikana noin montaa kertaa kuntosalilla kuin olen käynyt viimeisten neljän viikon aikana. Olen tietysti aikaisemmin rehkinyt karateharjoituksissa ja joskus jopa koettanut juostakin muutaman kerran viikossa. Nyt olen reippaana tyttönä käynyt parhaimmillaan neljä kertaa viikossa salilla vuorotellen perinteistä saliharjoittelua ja erilaisia ohjattuja ryhmäliikuntatunteja. Selkä ei ole vaivannut viime aikoina, kun on sitä liikuttanut. Aikapula ei ole siitään parantunut, mutta ei toisaalta pahentunutkaan. Olen jättänyt netissä surffailun vähemmäksi ja käyttänyt sen kuntoiluun. Tänään piti jo lisätä hieman painoja, kun jotkut liikkeet eivät tunnu riittävän raskailta muuten. Kyllä se siitä. Ruokahalu on ainakin kasvanut, toivottavasti tulee lihaksiakin eikä vaan läskiä ;-)

Täytyy sanoa, että osaksi kiitos kuuluu Anuradhalle. Hän kommentoi tässä joku aika sitten, että nyt revit jostain ajan kuntoiluun ja nukkumiseen. Jäin sitä miettimään. Niinhän se on. Ei sitä aikaa kukaan tule tarjoamaan. Täytyy vain päättää, että nyt minulla on aikaa ja mennä.

Mutta nyt nukkumaan, jotta huomenna taas jaksaa...