Olen oikein kiitollinen Natalle, että esitteli minulle tämän hauskan kisan. Minun viime päivien matalat fiiliksetkin häviää, kun kuuntelee uutta mukavaa musiikkia eri maailman kolkilta. Minun top-listallani maanosana Afrikka johtaa. Tosin olen kuunnellut vasta ensimmäistä kymmentä kappaletta kunnolla, enkä niitäkään ihan kaikkia... Mutta mieleen jäi jo Uganda, Ghana ja Nigeria. Ihanaa, rentoa, reggae-tyyppistä musiikkia. Ranskan kappale oli kymmenestä ensimmäisestä kyllä ihan karmein =/ Tosin voi sitäkin kuunnella, jos oikein on melankolisella tuulella ja haluaa kurjuutta fiilistellä. Siinä laulajan äänikin oli niin kylmä!

Niska-hartiaseutu on tänään aivan kauheassa jumissa. Onneksi mieliala on jo parempi kuin viime aikoina on ollut. Joten mitäs pienistä säryistä. Mutta nyt viisujen tahdissa jauhelihasopan tekoon.