Olen ollut viime aikoina very busy, joten en ole ehtinyt miettimään edes onnellisuuden aiheita, saati sitten kirjaamaan mitään. Koetan nyt tähän keksiä viime aikoina minut onnelliseksi tehneitä asioita.

39. Olen onnellinen, koska kultani tuli ehjin nahoin takaisin Intiasta.

40. Olen onnellinen, koska niin moni muisti syntymäpäiväni ja lapset tekivät minulle syntymäpäiväkakun. Sain lahjaksi elokuvia, oranssit koristeelliset viinilasit ja pullon viiniä, kaksi pulloa hajuvettä ja toistaiseksi tuntemattoman määrän rahaa.

41. Sain vihdoinkin kuvia seinälle. Ystäväni kävi miehensä kanssa poraamassa meille 13 reikää seinään sunnuntaipäivän kunniaksi.

42. Laitoin kehyksiin ottamiani valokuvia perheestäni ja luonnosta. Olen erittäin tyytyväinen varsinkin ottamiini ja muokkaamiini kukkakuviin. Jokaisessa meissä asuu pieni valokuvaaja.

43. Onnistuin tekemään hyviä vappumunkkeja.

44. Olen onnellinen vappupäivästä, koska saan heti tiistaina olla taas vapaalla.